Sofies Islandshästar

4.9
(212 omdömen)

Boka tid

Omdömen

4.9
(212 omdömen)
31 maj 2026
Det var super mysigt och Ellen var jätte bra.
Mari D
20 maj 2026
Hade en superhärlig eftermiddag med uteridning. Lärde mig massor, fick så bra coachning av Sofie och red på en jättefin trevlig häst. Vill rida igen snart!
Sanna E
19 maj 2026
Trygg, personlig och fin upplevelse.
Verifierad kund
15 maj 2026
Trygga hästar och trevlig personal som tog väl hand om oss. Jättefina ridvägar i naturen.
Eva A
10 apr 2026
Det var toppen
Suvi P
6 apr 2026
Toppen! Fantastisk ledare, underbara hästar. Känns säkert och proffsigt. Jag kunde hänga med och njuta av upplevelsen trots att jag inte är ridvan. Fick allt stöd jag behövde!
Frida L
23 feb 2026
Toppen upplevelse, vacker natur och trevligt bemötande.
Koosha A
13 feb 2026
Toppen
Emelie B
7 jan 2026
Pedagogiskt, mysigt och med fina hästar.
Verifierad kund
28 dec 2025
Jättefina hästar, supertrevlig personal. Härlig vinterritt.
Verifierad kund
28 dec 2025
En fantastisk tur, så fina hästar och jättetrevlig och pedagogisk person från Sofies Islandshästar som tog väl hand om oss.
Nathalie L
8 dec 2025
Vår ledare lyckades bemöta allas behov både hästarnas och ryttarnas behov. Jättefin upplevelse!
Kerstin J
31 okt 2025
Fantastiskt! Sofie är helt underbar och hästarna så fina och kul att rida på. Mysig tur. Super nöjd. Rekommenderar att boka en tur här!
Agneta S
29 okt 2025
Alltid bästa upplevelsen!
Viola H
29 okt 2025
Vi red ridlektion på ridbana och ute i naturen med Sara. Min upplevelse var att det var en bra och lärorik lektion.
Ulla W
4 okt 2025
Vi var ett gäng med varierande erfarenheter av ridning. Alla tyckte att det var helt fantastiskt. Mycket fina hästar.
Fridos B
24 sep 2025
Vi hade en fantastisk förmiddag hos Sofie. Höst, klarblå himmel, vi red i en underbar miljö med härliga hästar. Tack även Sara som var vår guid och lärare. Du var magisk.
Marie A
6 sep 2025
Super proffsigt och härlig ridning med Sara idag. Rekommenderas skapt!
Karina N
19 aug 2025
Härlig uteritt till havet! Snälla hästar och bra stall. Även bra instruktör.
Verifierad kund
19 jun 2025
Vi blev mycket väl omhändertagna och mitt barnbarn upplevde ridningen som positiv.
Eva T
18 jun 2025
Kan verkligen rekommendera både ridskola, turridningar och kurser. Jag lär mig mycket varje gång. Både personal och hästar är fantastiska och jag åker alltid därifrån glad och tankad med energi.
Ellinor S
18 jun 2025
Mina barn barn red. Dom tyckte allt var jättekul. Dom tyckte Sofie var mycket hjälpsam och trevlig. Tack
Anne- Marie S
8 jun 2025
Alltid trevligt!
Elisabeth M
6 jun 2025
Trevliga hästar, Bra vägledning av instruktör Ellen och turridning i en fin miljö. Vi kommer gärna tillbaka.
Charlotte K
6 jun 2025
Jättehärlig ritt!
Marie K
4 jun 2025
Så fina hästar och trevligt bemötande!
Elisabet N
3 jun 2025
Det blev en härlig eftermiddag hos Sofie och hennes hästar! Tyckte särskilt mycket om det fina förhållningssättet till hästarna och deras individuella behov.
Anna T
3 jun 2025
En magisk upplevelse, vill göra om detta. Ellen och Sofie vilka fantastiska ledare!
Sanna E
2 jun 2025
Mycket trevlig ledare, fina hästar och god hästhållning!
Carina E
29 maj 2025
Härlig, avslappnad tur och fina, välskötta hästar. Trevlig turledare Elina som gjorde att alla i sällskapet blev sedda. Gav mersmak!
Tuula F
Övrigt på hälsa Västerhaninge > Sofies Islandshästar
 Användarvillkor  
Bokningssystem från TimeCenter