Omdömen, hur fungerar dem?

Om du på Inställningar > Om företaget valt en bransch inom Hälsa och Skönhet så kommer vi be dina kunder att lämna omdöme.

Mailet skickas automatiskt efter besöket. Det skickas bara under dagtid för att öka chansen att kunden svarar.

Omdömen ökar din försäljning
Hela 9 av 10 kunder söker efter omdömen innan de bokar online. Genom omdömen på TimeCenter får du en stark marknadsföring som attraherar nya kunder.

Svara på omdömen
Ni kan svara på omdömen så ni visar att ni bryr er om vad kunderna tycker. Allt detta skapar trygghet för potentiella kunder och förmedlar känslan av er höga service.

Kunder kan ändra sitt omdöme
Om du har svarar kunden på ett bra sätt eller förbättrar deras upplevelse kan kunden gå in och ändra sitt omdöme genom att besöka länken med omdömet igen.

Nytt omdöme varje år
Om kunden lämnat ett omdöme kommer de inte bli tillfrågade igen på 12 månader. Om kunden bokar igen efter 12 månader, får kunden en ny chans att lämna ett nytt omdöme.

Omdömen i din marknadsföring
Du får använda TimeCenters omdömen på era sociala medier och din egna hemsida som du matat in på Inställningar > Om företaget. Det är inte tillåtet att använda omdömen på andras hemsidor.

Om du inte vill samla in omdömen går du till Konto > Omdömen för att stänga av det.


  Tillbaka till Vanliga frågor


 Användarvillkor  
© 2024 TimeCenter